slutet av helgen

Jag har läst alla måndagsböcker & städat lägenheten medans Jim har tagit badrummet, spis plus micro.. Jag har bara golven kvar nu.. Skriva i min almenacka samt försöka plugga lite på den andra kursen hade varit bra om jag kunde hinna med också!!

Melodifestivalen igår? Ja, vad ska man säga.. Inte en enda bra låt. Precis som förra lördagen! Vart är alla bra låtar liksom?? Förra veckan var ju verkligen katastrof.. Nej fy tusan säger jag bara.. Sällskapet var iallafall trevligt och vi hade en mysig kväll. Tur var väl det! ;)

Nu ska jag torka av golven och fortsätta här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu