söndag & storstädning

här hemma är det full rulle.. Jag har storstädat hela lägenheten så nu luktar det gott här igen!! Min söta fis har varit och tränat och är nu ute och grejar med bilen.. Full rulle på honom med! ;)

Igår var jag verkligen hur trött som helst och somnade så fort vi hade satt på filmen ;/ Det har verkligen varit mycket på senaste tiden!!

Tvättmaskinen är i full gång & disken är också diskad.. Jag ska ut & gå en långprommis sen tänkte jag och ta lite saker med mig till förrådet samt slänga sopor! :)

Att det kännas så skönt att sitta i en ren & fräsch lägenhet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu