Zumba!

Lång praktikdag & jag har haft eleverna själv hela dagen eftersom min handledare var iväg på möte hela dagen! Sen blev det möte med massa gotte! ;)

Imorrn ska vi prata betyg jag & min handledare.
Ska bli spännande att se vad som sägs! Ikväll har jag & Camilla varit på wellness, dock tränade vi inte samma den här gången! Jag var sugen på zumba & hon på Indoor walking.. Men det var ett roligt pass tycker jag allt! Jim var och lackade bilen så nu ska den stå & torka tills på söndag :) Yeeaaah snart sååå! ;)

Nu har man tagit en dusch, ätit en äggmacka & druckit en kopp thé så nu är jag färdig för ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu