Ännu en röd dag

igår hade vi en trevlig kväll hemma hos Putte! Med väldigt god mat & fint sällskap!

Det bjöds på hasselbackspotatis med älgstek/fläskfilé, gott bröd & god sallad! Till efterrätt fick vi vaniljpannacotta med hallon & björnbär! :)

Tog tyvärr inga bilder igår.. Var inte hemma förrens vid 02 inatt så det blev en sen kväll! Men roligt hade vi! ;) Idag blir det plugg, plugg & åter plugg..

Får se hur jag långt jag hinner om man kanske ska börja plocka ner gardinerna osv annars får det vänta någon dag till.. Jag vill också börja läsa en bok som jag lånade av Elin igår..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu