ännu en termin fixad

och det känns lättande måste jag säga!

Nu har man endast en termin kvar.. :) Idag är man trött som tusan. Jag har börjat få svårt att sova om nätterna. Kan inte förstå varför och jag som bruka ha så lätt för att somna tycker nu att det är skit drygt att ligga vaken halva nätterna. Har vaknat hur många gånger som helst inatt också!!

Redovisningen idag gick bra & alla var godkända. Kortade ner lunchen till en halvtimme så vi kunde sluta tidigare är guld värt.. Alla i klassen är så irriterade på den heeeela timmen vi ska ha lunch:p Till vilken nytta liksom? Man sitter ju ändå bara där och inte gör något vettigt :p

Nu är det färdigt iallafall & jag är nu "ledig" tills på måndag.. Drygt är det!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Precis likadant här. Är helt slut men John Blund tycks ändå lysa med sin frånvaro större delen av natten. :P

2011-01-12 @ 22:14:42
URL: http://camiiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu