Besök hos mormor & morfar

Igår skulle Jim spela och va tråkig så jag tänkte att jag sticker hem till mormor & morfar en sväng..

Kollade på let´s dance & hade mys.. Fick både potatisgratäng & biffar med mig hem!!

Jag hade med mig lite som jag hade bakat till dom.. Ett bra byte tycker jag! ;)

Min mormor är världens sötaste,
ett tips från henne var countrygalen direkt från Nashville igårkväll.. Snabbt på med tvåan och där satt vi sen tills det slutade.. Ja, shit vad häftigt det är.. En dröm man vill ska bli sann..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu