El Gouna & snorkling

Ig[r hade vi en h'rlig dag i Hurghada med god mat..
Idag har vi tagit b[ten till Zaytona beach & legat och stekt hela dagen s[ man 'r lite br'nd p[ armarna.. Jim ser ut som en kr'fta och somnade p[ hotellrummet s[ fort vi kom hem.. hehe

Killarna hittade ett gym vid stranderna och palmerna.. hel gott.
Nu har vi duschat och satte mig p[ internet cafet h'r men kan dock inte skriva ngt p[ facebook d[ dom har blockat sidan h'r..


Hoppas alla har det bra d'r hemma..
Vi har det kanon h'r..

Imorgon b'r det av p[ snorkling f;r fyra i r;da havet.. helt underbart..

idag har jag badat i r;da havet f;r f;rsta ggn i mitt liv.. salt som tusan var det..

Jag fick min f;rsta snorkling lektion av Jim, Sandra & Feffe.. Tack s[ mycket. s[ jag hoppas jag ;verlever morgondagen och kan se alla h'ftiga fiskar..
Idag s]g vi n[gra roliga fiskar men inte h'lften s[ m[nga som imorrn. hihi..

Nehe, nu ska vi s'tta oss p[ en uteservering och gotta oss med lite mat och dricka!!
Jag h;rde att det var sn; hemma.. hehe gott..
pusss & kram alla...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh... Jag vill också åka utomlands :)

2011-01-26 @ 18:56:46
Postat av: Anonym

Hej älska dig o saknar dig , va roligt höra allt bra kramar din mamma

2011-01-27 @ 18:35:18
Postat av: josse

ja det har vart otroligt skönt verkligen! ;)

2011-01-31 @ 11:18:51
URL: http://josse87.blogg.se/dreams

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu