Gymmet

Idag blev det en tripp till Kalmar igen vid lunch tid. Sista gången i Kalmar på väldigt länge :) Nästa vecka kommer jag att befinna mig i solen med några goda drinkar förhoppningsvis och få känna värmen emot kroppen! Nästa vecka igen börjar praktiken och man kan börja få in lite rutin på det mesta, känns härligt! :)

Träffade studiegruppen för första gången idag.. Känns helt okej! Har fått en bra grupp och jag tror detta kommer att bli mycket bra!! :)

Blev avsläppt av Jim utanför gymmet för att ta ett pass afro med Camilla. Det var ett roligt pass måste jag säga.. Snälla Camilla släppte mig vid ica så jag kunde hämta min bikini som har kommit. Den ena var felsydd & den andra var ful.. Så där var dom bikinisarna ja.. Hoppas jag klarar mig utan! ;)

Nu ska jag göra lite nyttan här hemma tror jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu