Hemma i Sverige

Nu är man hemma igen i Sverige & det känns skönt samtidigt som att det kändes för jäkligt att komma hem till denna förbaskade kyla! :(

Jag hade ju hoppats att snön åtminstonde hade försvunnit. Men nej då! ;(

Vi kom hem sent inatt så det fick faktiskt bli en hemmadag för mig idag. Man behöver nog det.. Väskorna är uppackade, tvättmaskinen går för fullt, hyran är betalt plus andra försäkringar, sorterat ut sakerna jag köpt..

Jag har dessutom försökt att komma in lite i det jag ska göra på min kommande praktik men jag lyckas inte så bra.. Man kännner sig ju helt LOST när man har varit borta från det ett tag :p Jag har ju också börjat läsa två andra kurser också och dom är ju i full gång dom också så nu har man lite att ta igen! Puh!

Men jag kan säga att det var det lätt värt! En vecka full med bad, solning, snorkling & bara softa behövde vi! Det känns verkligen som att man har laddat batterierna och kan sätta fart igen!! Jag känner mig utvilad & reda för allting som komma skall! ;)

Mer om resan senare för nu ska jag fortsätta greja här hemma! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu