i Ronneby

sitter just nu i Ronneby. Hann inte blogga någonting innan imorse. Det blev alldeles för stressigt!

Har klippt mig här inne och formatera just nu om mammas dator så har varit här en stund. Fikat & lämnat kameran till syrran som också kom en sväng!

Just nu ska jag försöka få mammas dator färdig & sedan ska jag bege mig hemåt. Handla på hemvägen, dammsuga av hemma, laga mat & fixa gardiner hemma som vi fortfarande inte har gjort!!

Har haft en hel massa annat att göra denna veckan känns det som. Men nu börjar allting ordnar upp sig! ;) Sambon & Feffe är iväg och hämtar vår fina bil också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu