Imorrn åker vi...

Oj oj oj.. Nu börjar det blir mer på riktigt!!

Idag har jag:

• Färgat bryn + fransar
• solat
• varit på banken & hämtat ut dollarsedlar
• hälsat på min praktikplats
• lämnat tillbaks böcker
• lämnat paket
• fixat med bilen
• packat (snaart klar)

Min praktikplats verkar helt toppen! :) Så jag tror att jag kommer trivas som fisken i vattnet, det är ju skolan liksom! ;) Dessutom på vääärldens bästa skola med världens goaste elever! Ni skulle bara sett dom idag ;) hehe!

Nu ska jag slänga mig i badet med sambon som redan ligger i! Höörs senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu