Nu ska det hända

igår hände inte allt för mycket kan jag tala om!!

Idag ska det bli annat! • Julgranen ska ut, • blommor, ska slängas, • dammtrasan ska fram och likaså • dammsugaren till sist ska • golven torkas. • Jag ska ut på långprommis och in till stan för att • springa till biblan..

Det ska • pluggas och jag tänkte att jag skulle bli färdig med den sista artiklen eller avhandlingen vi håller på med!!

Mycket på schemat idag men om vi nu sätter igång ska vi nog hinna med allt! Dock glömde jag en del saker.. Jag ska försöka • sortera en hel massa kort. • Hitta gamla kort & skicka iväg på framkallning. • Skriva den årliga årsresumén på bloggen och till sist • ringa en del samtal.. Tror ni jag hinner med det jag har tänkt? Det återstår att se! ;)

Hur många punkter blev det?:p 12 stycken! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu