Nyår 2010..

Det var ett bra avslut på år 2010 igår! God mat och trevligt sällskap här hemma innan vi begav oss ut till Sjuhalla för att fira vidare!!

Det bjöds på 3 rätters och det var riktigt gott.. En massa massa frukt! Passionsfrukt, honungsmelon, nätmelon, ananas, mango, physalis & även blodapesin som visst råkade slinka ner också ;)

Efterrätten grejade jag & Sandra med hela kvällen & den blev riktigt god men vilken tid det tog & vad mycket det blev ;p








Avsluta bilderna med Alexander kyckling med Jims ananashatt på huvudet! ;)

Kom i säng vid fem imorse då det blev wii spelande här hemma inatt när vi kom hem allihopa! :) Jag tackar alla för ett väldigt fint avslut på år 2010 och blickar nu framåt för ett mycket spännande år!

Detta året kommer det att hända en hel massa nytt i mitt liv som aldrig någonsin har hänt mig tidigare och det ska verkligen bli så otroligt härligt!


Kommentarer
Postat av: elinpelinpuff

efterätten ser fett GOD ut!!! ge mig recept. PUss

2011-01-02 @ 20:46:55
Postat av: josse.

http://www.recept.nu/1.4180/melker_andersson/efterratter_godis/agg_mejeri/pavlova



där har du länk min sköna böna ;)

2011-01-02 @ 23:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu