sömnlös

ja jag har legat sömnlös inatt. När skedde egentligen det sist??

Jag har legat & planerat vad man måste ha med sig och hur jag ska få plats med allting..? Dessutom kom jag in på och tänkte på examensarbetet och mitt arbete denna gången på praktiken som jag börjar dagen efter vi kommit hem så allting måste verkligen vara färdigt!!

Jag måste ta igen två seminarier & jag måste verkligen ha bestämt mig inom val för ämnet av examensarbetet..

Jag låg och tänkte på hur vi skulle göra med bilarnaa & vart vi ska ställa den nya.. Vi ska sätta ihop den gamla & sälja den och sedan är det en hel massa jobb med den nya innan den blir riktigt snygg!!

Lånade en bild från Sandra & här ska vi bo! ;)

Det är verkligen mycket som rör sig i huvudet just nu & dessutom har jag redovisning imorrn på hela vår litteraturstudie som blev 11 sidor! Så detta måste jag verkligen plugga in så jag vet vad jag ska säga! Nu sätter vi igång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu