träning

Det blev en runda med träning idag.. Känner mig faktiskt väldigt nyttig! ;)

Men just nu mår jag inget vidare alls, snorig och allmänt slö.. Tror jag ska lägga mig i soffan med ett täcke & gosar ner mig till en film!

Litteraturstudien hoppas jag att jag fixar imorrn. Jag har tagit tiden en gång, men det får räcka.. Annars har jag ringt en massa samtal & grejat idag. Just nu vill jag typ bara sova.. Kunde ju inte somna inatt så jag är verkligen helt slut.

Alla studierna ligger ute nätet & man får kika på dem innan alla ska redovisa imorgon. Jag säger bara shit, vilken skillnad det är på arbeten & arbeten..

Man kan tycka att efter 3 års studier så borde man väl veta vilket teckensnitt som används på universitetet??
Sedan tycker man att borde ha lärt sig att ta med den OBLIGATORISKA litteraturen som är självklar?? och refererer borde man väl också kunna? Ja, herregud säger jag bara och ingen styckeindelning heller. Stackars lärare ;p

Visst en del var jätte bra & tom bättre än vårt ;) Men alltså, ja ibland kan man undra hur fasen dom kom så långt egentligen..? Det är bra att man kan ha roligt åt det iallafall! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu