zumba


Idag testade jag zumba för första gången.. Jäkligt kul, men man känner ju sig helt lost i början :p Jag har nu börjat packa så smått & det är riktigt roligt! ;) haha..

Imorrn ska jag hälsa på min praktikplats som jag börjar så fort vi kommer tillbaks! Det ska bli riktigt roligt att träffa både elever & handledare. Efter detta bli det ögonfransfärgning + bryn :) Hoppas på att detta blir bra också! Inom banken & ta ut våra dollarsedlar som vi inte kunde få idag! Lägga på ett brev + lämna tillbaks en bok! Sen blir det ut till Pär, Jim & bilen och hjälpa till! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu