Bloggtorka

Ingen lust med att blogga och har ingen lust med någonting just nu..

I söndags var vi iväg och solade större delen av dagen iallafall och det var hur mysigt som helst och vi badade och hade det verkligen super bra..

I måndags hände inte mycket. Låg hemma och kollade serie och film och deppade över det dåliga vädret:p Igår fick jag panik över jobbet bland annat.. Låg hemma och solade och sedan ute en långprommis med Camilla. Sen åkte jag och Mia till Tallan och hade super mysigt. Satt på bryggan i solnedgången med fötterna i vattnet en bra stund! ♥ Sedan åkte vi hem till oss och spelade kort och kollade på film..

Idag blev det mysig frukost för mig och Mia då Jim skulle iväg och jobba:p Hängde med henne hem och lyssnade på musik och bara va.. Känns härligt. Det har verkligen varit fint väder varannan dag nu. Så man kan ju hålla tummarna för fint väder imorgon. Det har blivit dåligt med blogg den här veckan och jag har inte haft lust helt enkelt.

Hoppas alla där ute ha det bra och njuter av sommaren!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu