Utgång & kalas


All god mat på kalaset.


Skinka och vindruvor.


Uppdukat bord.


Melon m.m


Den goda tårtan som Jims farmor & farfar hade gjort..

Det blev en väldigt bra kväll igår.. Som avslutades med utgång inne i stan för ett antal personer.. Jag träffade Sofie på Statt och vi dansade ett par tjejer där inne. Hade verkligen jätte roligt igår. Natten avslutades med lite mat och sedan tog vi bussen hem.. Idag känner man sig lagom hängig och sliten:p Tog dock inga kort alls från gårdagskvällen vilket var lite synd.

Idag begav vi oss på kalas efter en lugn förmiddag vilket var behövligt eftersom man var mer eller mindre död:p Vi firade Jims kusiner, Wille & Hugo som firade sina födelsedagar. Av oss fick dom långarmade tröjor. Kan vara bra till hösten och till skolan börjar ;) Det bjöds på underbar mat men jag orkade ju så klart knappt äta någonting:/ Typiskt också tyckte jag.. Tårtan var också väldigt god även att det var grädde i ;) Tack så mycket för en väldigt fin dag med super god mat & trevligt sällskap.. :)

Resten av kvällen ska jag ligga på soffan och inte flytta mig någonstans:p

Imorgon ska jag ringa ett väldigt viktigt samtal & det kanske förändra en hel det. Jag håller tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu