Frukost hos mormor & morfar

Helgen började med lite frukost hemma hos mormor & morfar.. Plockade upp syrran i Ronneby och begav oss till Hoby för lite frallor hemma hos mormor & morfar! ♥

Efter en dusch så kom Mia hem till oss och höll oss sällskap till en film. Hon hjälpte även mig att färga håret och min fula utväxt så nu är det blont igen :) Tack så mycket hjärtat mitt! ♥ Nu ska hon vara borta hela helgen ifrån oss ;/

Vad händer ikväll? Jag tror jag ska dricka lite och sen får vi se vad som händer.. Är bjuden på fest i staun. Men det känns dumt. Så vi får helt enkelt se vad som händer och sker ikväll!

Hoppas ni får en härlig fredagkväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu