Gråare än gråast

Vädret imorse var soligt och det såg ut som att det skulle bli fin dag men ack vad fel jag hade.. Jag slängde i en maskin tvätt med alla sängkläder och gick in i duschen för att bege mig till onoff idag igen.. Det blev dock inget köp idag heller då det hade tagit slut när vi väl kom fram :/ Blir man sur då eller:p Men men. När man kom ut var det hur molnigt som helst och ser ut att bli regn när som.

Det är som natten här hemma i lägenheten.. Jag har dessutom lämnat in mina nycklar och kort till jobbet där jag inte ska vara mer & nu är det inte länge kvar tills man får komma till de underbara barnen igen.. Oh, vad jag längtar! ;)

Nu tycker jag att sommaren får komma nu när jag är ledig en hel vecka.. Jag börja redan få lite ångest och bli rastlös;p Jag har ju inte varit ledig en hel vecka sen jag var liten typ. Ja, eller 15-16 år iallafall så det är ju ett par år sedan sist.. Vad gör man egentligen när man har semester?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu