Imorgon är det freeeedag

Igår blev en trevlig men kort kväll. Körde dock in killarna till stan när det började bli sängdags för min del. Hämtade även J inatt. Men jag kom upp ändå och klarade mig utan trötthet heela dagen. Har haft 11 barn själv hela förmiddagen men det har gått super bra även att vi inte kunde vara ute något på förmiddagen. Vi har kollat på sommarlovsmorgon, pysslar, spelat spel, playstation m.m :) Lunch i matsalen med så många var dock ganska ovanligt eftersom vi haft det så lugnt hela veckan.. Slutade tidigt och sedan kom Pär hit och spelade tvspel med J och då begav jag mig till Tesse för att spela kort och hjälpa till med lite mat. Satte mig i soffan med barnen och skulle kolla på tv tills maten blev klar & råkade visst slumra till tills jag hör något går i kras ute i köket och barnen börjar prata mig ;) Lagom trött :p

Ute på prommis med mamma en runda och nu har jag tagit en dusch och är helt slut. Tur att jag har sovmorgon imorgon ;) Skönt att det är fredag imorgon.. Ne, nu får det bli en film innan jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu