Ledig helg=Jobbhelg

hur nu detta kunde gå till?;p Men visst. Det blir ju mer pengar så inte mig emot ;)

Idag slutade jag megatidigt och stack inom morbror en liten snabbis.. Begav mig in i duschen och sen blev det en promenad med Linn.. En trevlig eftermiddag & en massa husprat ;)

Ikväll får man se vad man hittar på.. Kanske blir det en liten runda till Tosia om man orkar och om vädret tillåter.. Det återstår att se.. Annars imorgon ska jag jobba och sedan blir det grillkväll och brännboll hemma hos svärmor med en massa andra plus vänner... Söndagen består av mys och sedan jobb.

Så jag tror på en mycket fin helg & önskar er detsamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu