regn och moln igen

det var de sommarvädret det..

Jag begav mig istället hem till Elin för att umgås & fika lite.. Sötnosen Saga sov när jag kom men vaknade relativt snabbt och var så busig & söt ;) Söta ungen! ;)

Satte mig ner någon minut när jag kom hem och sedan begav jag mig ut på långprommis med Mia som blev väldans långt men det var väldigt skönt också! :) Skulle fixa lite mat eftersom jag handlade på vägen hem så det blev tacos :)

Satte mig ner ngn minut och då skrev Tesse att dom skulle komma och äta lite hos oss så Jim fick iväg och handla lite mat till :) Så sen blev de en runda kort efter medan killarna skulle ju testa att spela på  "den stora" tvn ;p haha!

Nu blir det väl lite tv innan jag ska nana kudden.. Btw. Nu ska det bli ändring på allting vill jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu