Roadtrip

till Kalmar blev det idag för att kolla in onoff men det blev bara några småköp..

Jag inhandlade bland annat skärgårdsdoktorn boxern. Helt underbar :)
Sen köpte vi ps3 spel och headset och sedan ett vattenkokare vilket var välbehövligt så man slipper sätta på plattan varenda gång man ska ha en kopp thé.

Igår hämtade jag en vän mitt i natten som sov här.. Så J körde henne när han skulle till jobbet imorse..

Just nu börjar ögonen redan gå i kors. Men jag fundera på att sätta igång en film eftersom J sitter och nörda vid tvspelet och sen ska vi göra varma mackor.. Gotte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu