Smörgåstårtekalas

Åh, vad gott det var.. Tack Sandra & Stoffe för mycket god mat och en trevlig eftermiddag!

Passionsfruktefterrätt/chokladefterrätt med nötter/jordgrubbsefterrätt.. Smakade dock bara passionen och den var super god. Men efter all smörgåstårta så gick det emot måste jag säga.. Hundarna busade som tusan och det var roligt att se hur mycket de har växt på så kort tid..

Jag har hunnit spela lite & håller dessutom på med mammas dator.. Så snart får det bli sängen för min del för jag är så trött så jag orkar knappt hålla ögonen öppna. Det är kämpigt att gå upp så tidigt varje dag hela veckan :p Men samtidigt skönt att komma upp i tid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu