Sommardag & Examensbevis

just nu är jag helt slut.. Hade frallfrukost tillsammans imorse med Alle och sedan åkte vi ut & mötte Pär och barnen och begav oss till Nostalgia och bilträffen.. Alldeles för jäkla varmt för att gå där.. Så efter en korv och lite snack med andra som var där så åkte vi hemåt igen! :)

Vidare ut mot Senoren för att hälsa på alla där ute.. Solade och busade med barnen som Jim lyckades göra mest.. Sedan vidare emot Ronneby igen och hjälpa mamma lite med datorn. Sen plockade jag upp Jim på vägen för att stanna till hos Pär & Tesse och vidare ut mot Skavkulla brygga för att bada. Men det var jäkla kallt och bara 18 grader så jag hoppade det! ;) Barnen badade dock och sedan busade dom ikapp med Jim.

Äntligen hemma efter att ha ätit lite rester från igår sitter man helt utslagen i soffan.

Btw. Fick hem mitt examensbevis i slutet av veckan.. Helt sjukt snyggt var det ;) Måste ta kort på det och lägga in här.. Det är jag rädd om vill jag lova! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu