Sommarmys

Jobbade till lunchtid idag och sedan begav jag mig hem till Elin.. En massa prat om hus och en massa annat mysigt.. Fikade i sommarvärmen på melon, juice & kex.

Glömde dock att ta kort på lilla Saga när hon kom hem ifrån dagis och hennes söta klänning.. Får inte glömma Sagas fina mamma med fina bebismagen också! Saga var dessutom super duktig och dukade till middagen, lilla sötnosen.. Världens duktigaste lilla tjej! ;)

När jag kom hem så var det bara att slänga i sig någonting att äta och sen begav vi oss ut på sjön med fina vänner! En väldigt mysig både dag & kväll. Tack mina söta & fina vänner♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu