Torsdag & snart helg

Imorrn är det äntligen fredag och jag måste säga att denna vecka har gått otroligt snabbt faktiskt! Vilket är super skönt..

Snart endast en vecka kvar på sommarjobbet och snart så börjar jag äntligen mitt riktiga jobb och det ska bli såå roligt & jag ser fram emot detta en massa :)

Idag när jag kom hem så var jag helt slut.. Kollade på min super braiga serie och råkade visst somna en stund på soffan. Dock bara 20 minuter innan Jim ringde o väckte mig. Så då fixade jag lite mat :) Nu har det tydligen blivit soligt och fint väder också. I förmiddags var det jättemulet och såg ut till att bli regn när som. Men det försvann och blev varmt istället ;)

I helgen händer det en massa kuliga saker.. Grillkväll, lite dricka och kanske en runda på tosia vem vet? Sedan på söndag ska jag jobba. Det ska bli väldigt intressant. Det var ju ett tag sen nu om man säger så.
Ha en mysig torsdagskväll alla fina! ♥ Puss & kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu