Ut på havet en runda

Idag har det verkligen varit helmysigt väder..

Jag öppnade ju imorse och det har varit tre barn hela dagen.. Lugnt med andra ord.. Förmiddagen satt dom och spelade på datorn och sedan gick vi ut och lekte i solen :) Jag slutade tidigare, och då tog vi vattenskotern och drog ut en runda på havet.. Det är riktigt fina stunder vill jag lova och jag hoppas verkligen att det blir fler sådana dagar.. La till ute på en ö och låg och gottade oss i solen en stund..

Jim har fixat bilen och jag har spelat kort.. Ovanligt ;p Mysigt hade vi iallafall. Dock känns allting så konstigt.. Jag är så rastlös nu för tiden.. Måste ha att göra hela tiden annars deppar jag ihop typ. Därför är de kasst att Mia är borta super länge :o/ Jag längtar tills jag får en massa att göra igen. När man riktigt känner att nu är det precis så att jag klarar av allting men ändå är det så jäkla mycket att göra just då & jag VET att jag kommer ha det så i höst/vinter. Det är ju typ denna veckan det är lugnt på jobbet, nästa vecka kommer det dra igång mer och då är vi också 4 personer som jobbar istället för 2. Det är också positivt då man ha några fler att snacka med :) Det kanske bara jag som är konstig som tycker så här?:p

Nu har jag precis städat av här hemma & ska slänga mig i duschen tänkte jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu