värme

idag har det verkligen varit lite värme & det känns mer än bra..

Grejat lite med vattenskotern idag & letade batteri men hittade tyvärr ingenting som passade.. Grejade med Pontiacen gjorde de andra medan jag & Tesse spelade kort och vi var inte hemma förrens vid åtta tiden ikväll :) Så efter en powerwalk i kvällssolen & en dusch senare så sitter jag här :) En ganska mysig dag faktiskt.. Det gäller att ta vara på tiden ändå för snart börjar jag.. Det ska dessutom bli mer än roligt. Kan inte förklara hur mycket jag ser fram emot det egentligen ;)

Ha en mysig kväll alla där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu