Blixtrar



Inatt vaknade vi av att det åskade och blixtrade som bara den..
Kunde inte sova på ett bra tag. Gick ut på uteplatsen och kollade också. Hela himlen var ju ljus av alla blixtrar så det var ju inte konstigt att man inte kunde sova :p

Snart ska bege mig till skolan för att jobba. I love it!!

Fick ju veta mina tider inför hela sommaren igår och jag måste säga att jag är riktigt nöjd med mina tider!! Helt klart värt det.. Jag har nu hunnit med att både diska och duscha innan jag ska till jobbet. Det är härligt att komma upp i tid faktiskt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu