Dagen innan lövis

och vi har grillat här hemma och varit iväg på en hemlig runda!! Åh, vad roligt.. Så mycket planer man har egentligen på hur man vill ha det..

Men tid kommer det att ta.. Men fasen vad roligt allting kommer bli isåfall..
Just nu känns inte mitt dryga jobb så jobbigt längre. Förhoppningsvis snart bara 3 veckor kvar på detta

Idag jag gick en runda på stan efter jobbet och träffade någon som jag inte träffat väldigt länge. Vilket alltid är lika trevligt!! Jag ser fram emot en fika med dig nästa vecka!! ♥

Imorgon är det banken x2 och sedan lövis med en kär vän och kanske träffar man på fler :) Jag ser fram emot morgondagen väldigt mycket & snart är även midsommarafton här och det ska firas hemma hos Sandra & Stoffe och några stycken till.

Det ska bli väldigt mysigt och trevligt att ha en lugn och skön midsommar med några få härliga människor! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu