En ny vecka har påbörjats och lyckönskningar till praktik-Caroline

och det ska bli en spännande och intressant sådan..

Varit på jobbet idag och jobbade tom över lite.. Konversation mellan mig och vaktmästaren idag:
Vakt: "Det var hemskt vad ni jobbar på och hinner med mycket.."
Jag: "Ja, det är så när man inte tar 5 pauser i timmen" :p

Haha, men det är ju verkligen så.. Det går bäst på eftermiddagen när jag och tjejen får vara själva och jobba. Allting går ju så långsamt och trögt annars och sen måste man ju pausa flera gånger varje timme.. Jag blir ju tokig av deras tempo helt ärligt..

Imorgon ska jag hälsa på, på nya jobbet och det ska bli spännande faktiskt och jag ser fram emot detta mycket!

Var inom kära morbror idag på lunchen där även Marita var så vi satt o snackade hela min lunch :) Det gör vi inte för ofta.. Tack så mycket för en trevlig stund.

Just nu går vi bara och väntar och väntar.. Vi vill veta nu.. Spända inför vad som komma skall ;)


Grattis till min gamla praktik-Caroline som fick en liten flicka den 7 juni och jag önskar er all lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu