E.X.A.M.E.N


Examen i kyrkan..

Jag & Jim utanför kyrkan..

Han som inte skulle komma upp till kyrkan och för att han har ett nytt jobb var i kyrkan & jag såg honom inte ens.. Jag tyckte att han kunde jobba. Men han hade kört upp och skulle överraska mig ♥

Tyvärr blev det ingen åkning av Pontiacen eftersom vi var ute och åt på tisdagen, Jim hade nämligen planerat att den skulle bli färdig tills igår.. Men det blev ju faktiskt riktigt bra ändå

Ut & äta i Kalmar med mamma och syster innan vi åkte hem..

Igårkväll sedan kom lite vänner hit.. Drack lite gott och spelade kort :) Fick även en fin blomma som examenspresent. Tack så jätte mycket för detta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu