EXAMENSFIRANDE & för fint väder

Igår var det examensfirande för mig och jag blev ordentligt firad av både min och Jims familj & släkt och så även vänner..

Tackar alla för en toppen dag & kväll igår!

Bilder från kvällen dyker upp så småningom.. Just nu är det solen som lockar och vi har redan hunnit en massa av dagen. Grejat med bilen, dammsugat två stycken bilar och hälsat på Pär & Tesse. Varit ute och solat på Hasslö och nu ska jag plocka lite här hemma och kanske hinna sätta mig två minuter innan vi ska dra bort till Pär & Tesse igen, för ikväll är det GNISTAN

NJUT AV DET FINA SOMMARVÄDRET VI HAR FÅTT, ALLA DÄR UTE. Detta gör vi mer än väl! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu