Fin sommardag

Det har varit en otroligt fin sommardag idag..  Handlat inför morgondagen en del och fick sen köra o handla igen.. Inte ett bröd kvar i hela Vedeby:p Vad är detta, haha..

Fixat med smörgåstårtor och städande får det faktiskt bli imorgon. Jag har suttit och pillat med examensarbetet för snaart så ska det vara inskickat..

Det blev fläskfilé & gotte till middag idag med :) Sen tog Jim inlines och jag tog cykeln så körde vi ut till Pär & Tesse en runda. Lite kort och umgås lite. Alltid lika roligt! :)

Nu har vi jönssonligan på tvn men ska snart gå och sussa kudden. Det blir en lång dag imorgon och äntligen ska vi fira att jag har tagit EXAMEN, för fy fan vad jag är bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu