Glassiären och shopping

Jag har pluggat en stund och fy tusan vad slö man bli av det då. Alldeles för varmt för att plugga.

Träffade Elin och söta Saga en runda på stan idag och gjorde lite ärende på samma gång.. Det var väldans varmt där inne och så det blev en glass på glassiären. Alltid lika gott ;)

Det blev även lite shopping för mig. Jag hittade 3 klänningar och 2 jumpsuits.. Dock valde jag 2 klänningar och 1 jumpsuits... Hade blivit lite väl dyrt annars.. Men jag är rätt nöjd av dagens inköp ändå ;) Behöver lite längre basklänningar som man kan jobba i :)

Hittade inga bilder på plaggen på hemsidan bara :/ Tänkte lagt upp dom annars.. Så det fick bli på glassiären istället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu