Lövmarknaden & uteservering med öl

Hej alla där ute!! Hoppas att ni har en fin kväll så här innan midsommarafton och allt..

Jag har spenderat dagen med två banker, på jobbet och sedan bar det in på lövmarknaden med en väldigt fin vän som också hade fått jobb nu :)

Än en gång Grattis till nya jobbet!! ♥

Vi har haft en härlig dag på lövmarknaden och jag fyndade rejält med kläder till Jim, dock passade inte allting men vad gör det när det var så billigt?:) Marknadsnougat och en skit snygg almenacka köptes också tillsammans med en bra bok på bokia!

Vi firade med öl i solen & i stormen kändes det som. Men gud vad gott att fira lite och dricka öl på uteservering mitt på dagen! Mysigt hade vi!

Så jäkla snygg så att jag dör nästan ;)

Nu är det snart läggdags så att man orkar med morgondagen.. Man blir lite trött av att vara upp vid 05.00 varje dag:p Sov så gott. Puss & Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu