Måndag igen.


Sista veckan innan sommarjobbet drar igång.. Det blir nog bra det här..

Idag ska jag besiktga bilen och sen till Ronneby en runda. Ifall jag får jobb emellan detta återstår att se. Jag var iallafall uppe när J steg upp och hjälpte honom. Ha nu vikt ihop all tvätt och lagt in, diskat och även rensat och kastat blommorna som har vissnat..

Igårkväll var jag hemma hos en vän en runda. Vi hade lite mys med film & lite snacks.. Pratade en massa eftersom det var väldans länge sen vi sågs nu. De hade verkligen fått det Det får vi göra om snart igen
Nu fick jag jobb också så nu ska jag bege mig iväg ;) Perfekt ju :)

Ha en underbar dag, första dagen i veckan.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej

Grattis till lärarexamen och lycka till med jobbsökandet!

Angelica!

2011-06-13 @ 11:46:30
URL: http://angelicalivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu