Morgonpromenad

Inatt drömde jag att jag fick jobb vilket jag sedan vaknade till av och upptäckte att det var ju faktiskt sant.. Herregud alltså..

Nu på morgonen har jag varit ute på en långprommis & väntar just nu på att äggen ska koka färdigt så att jag kan äta lite god frukost. Det blir nog gröt idag skulle jag gissa på. Jim är iväg och jobbar idag med. Han hade ju 6 dagars vecka denna vecka. Nästa vecka är det dock skönt för då blir det bara en 4 dagars vecka för båda två :)

Tänk att midsommarveckan snart är här. Helt otroligt vad tiden har gått snabbt alltså.. Det var ju nyss jul liksom och dessutom är jag helt färdigpluggad och har dessutom ett jobb.. Jag kan faktiskt inte förstå det själv..

Allting är just nu alldeles för bra för att vara sant!!


Fina prästkragar på min promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu