Ösregn

Roligt med ösregn när man ska bege sig till jobbet... Som tur är ska jag ha bilen idag också eftersom jag måste skynda mig som tusan när jag slutar iväg till Ronneby...

Jag är inte alls sugen på att jobba just nu.. Blir trött av allt :p Men visst det går väl kanske detta också.. Just nu är jag sugen på att lägga mig i sängen, dra täcket över huvudet och sen ligga och kolla på film resten av dagen i regnet med min fina man! ♥ Det hade varit såå otroligt mysigt!!

Imorgon ska vi mysa hela dagen och bara vara hemma.. Det behöver vi ;) Tvätt som ska fixas och städning behövs också här hemma. Man hinner ju inte under veckorna :/

Nee, jag får väl ta på mig regnjackan och bege mig ut i regnvädret så att jag kommer till jobbet..

Min syster tar studenten idag!! Helt otroligt att hon har blivit så stor! Bilder kommer från studenten så småningom också :)

Jag & syrran 2007.. Det var några år sedan :p

DU ÄR BÄST ÄLSKADE SYSTER! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu