Planer och en massa tankar

Idag är det mycket bättre faktiskt och de här veckorna hoppas jag kommer gå väldigt snabbt så att jag kan börja jobba med de älskade barnen och det ska bli sååå spännande så det är sjukt!! ;) Jag ser verkligen fram emot detta just nu..

Dagen idag har gått bra men man är så otroligt irriterad på vissa och det märks av också.. Haha, men är man speciell så är man. Då får man ta det. Jag klara verkligen inte av det :p Fick tips om att jag skulle sätta musik i öronen så man slipper höra vissa och det pratade jag och tjejen om idag också.. Så jag tror jag ska ta och fixa iordning detta imorgon förhoppningsvis..

Idag har vi gjort en massa spännande saker. Bland annat varit på banken för lite möte :) Just nu är det en massa tankar som snurrar i huvudet och en massa planer som virvlar runt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu