sex ute på sjön

sex glada personer gav sig ut på sjön i eftermiddag & det blev ju riktigt lyckat..
Fina vänner och mysig grillning på en ö i Karlskronas skärgård! ♥

3 dagar kvar av denna veckan.. Skönt ändå att man kan sluta lite tidigt även fast att man jobbar heltid. Mycket tack vare att man börjar så pass tidigt på morgonen.. Jag har också fått schema för de första 3 veckorna som jag börjar jobba. Så det känns helt okej och det ska bli så spännande att börja och jag ser verkligen fram emot detta :)

Imorgon kommer min syster hit och hälsa på och det ska bli super roligt och vi ska hitta på en massa saker!!



Tack fina ni! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu