Sommaren är här igen

äntligen har sommaren kommit igen :) Helt otroligt härligt är det!!

I förmiddags åkte vi till en runda till Grönadal för lite solning och sedan blev det lite mat här i Nättraby. Sedan till hemlig destination för att prata vidare om våra "planer & drömmar" Så nu är det bara att vänta helt enkelt och se vad som händer!!

Jag har diskat & städat här hemma så det är klart inför kommande veckan när man kommer vara trött på kvällarna.. Ikväll satt vi ute i kvällssolen och spelade kort & bara satt och pratade, jag och min finaste! ♥

Jag har också varit ute på långpromenad ikväll och kollat runt bland alla fina hus & det var grymt härligt.


Denna boken köpte jag & vän på bokia när jag köpte nya almanackan.
Det får bli nästa bok jag ska läsa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu