Vattenkrig solning & middag

hemma hos Pär & Tesse..

Skulle bara ut och fixa handbromsen på bilen. Så jag gick in till Tesse och vi spelade kort som vanligt, haha. La oss sedan ute för att sola och jag läste min braiga bok! Men det gick inte så bra eftersom killarna började med vattenkrig precis där vi låg :p

Så sedan startade ett vattenkrig utan dess like Blött som tusan var allting vill jag lova..

Sedan gjorde vi middag tillsammans och vi åt dillsås med nypotatis och biffar. Hur gott som helst. Nästa gång är det minsann vår tur att bjuda dom på middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu