vilken dag

herregud.. Jag har haft ett par kämpiga dagar i förskolan denna veckan..

Jag är helt slut kan jag tala om dessa barn har verkligen tagit ur all min energi och ibland har jag minsann känt att jag inte orkar mer & jag vill tillägga att det är inte ofta jag känner på det sättet..

Jag ska vara i skolan imorgon och hoppas att detta kan kompensera upp det lite ;) För att sedan orka med fredagen i en annan förskola.. Vi får hålla tummarna på att dessa är lite lugnare! ;p

Efter en jobbig dag och lite kroppkakor i magen så går jag och lägger mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu