en kväll hos Hulda

Det blev en Big brother kväll hemma hos Hulda denna söndag utan något bingo! ;p
Vi blev bjudna både på god kycklingsallad & kladdkaka och sen även chips & dip. Ingen nyttig kväll alltså:p

Men väldigt trevligt hade vi & en mysig liten lägenhet. Ett härligt avslut på den här veckan..
Nu ska vi ta och bädda rent i sängen och sedan bädda ner oss själva för imorgon måste jag plugga heeela långa dagen om jag ska hinna med allting och jag får verkligen inte smita den här gången.. Jo, en liten stund och då är det för att städa av lägenheten..

Gissa vad jag kommer vilja göra helst av allt imorgon?;) Vi kan ju se imorgon om jag själv hade rätt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu