Grillat är godast

Grillad mat mitt i veckan kallar jag för vardagslyx!! Är så mätt så jag håller på att spricka tror jag! ;)

Vi grillade dock bara korv men till detta blev det grillad majs med grillad svamp och god sallad med fetaost!! Helt sjukt gott.

Dock märkte jag precis att tiden går i raketfart.. Jag slutade ganska tidigt idag men har inte hunnit med någonting och klockan är redan sex :/ Jag just på att tvätten ligger i maskinen och är färdig för att hängas upp:p Jag skulle behöva ta en runda med dammsugaren också!!

Dagen har gått i en rasande faart och det är underbart roligt att ha eleverna själva!! Men det där jäkla projektet kommer ta en massa tid som jag inte kan ha eleverna och det blir väldigt tokigt ;(

nehe, tvätten väntar! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu