Härliga söndag..

Det betyder att det snart är måndag igen, vilket är häärligt!!


Idag måste jag bara träna och jag ska ge allt jag har! Det blev ju nämligen ingen träning igår heller :/

Jag var hos mamma och hälsade på en stund igår. Där var även syster och Tobbe :) Sen slängde jag mig i duschen för sedan var vi bjudna bort till Camilla & Niklas en runda för melodifestival och mys! En massa gott hade dom :) Tack för en trevlig kväll!

Vi får se vad denna söndagen har att bjuda på.. Vi ska iallafall hem till Sandra & Stoffe ikväll och se hur dom har det i huset. Det ska bli spännande & sen blir det bingolotto för att kanske bli miljonär denna gången?;p

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv. okej, vad synd...några du måste läsa :D

allt bra?

2011-03-13 @ 10:29:24
URL: http://frostochfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu