Helg & middag för fyra

Fredag idag igen.. Veckorna går väldans fort men just nu längtar jag till måndag, skumt nog ;)

Idag ska jag plugga hela dagen. Får väl se hur detta går.. Nu har nämligen uppgifterna kommit ifatt mig igen så nu måste jag lägga in en stöt så jag kan ta det lite lugnt sen igen! Det är så skönt att fixa allting lite i förväg!!

Ikväll är det middag för fyra som står på schemat! Det ska bli väldans trevligt som alltid! :)


I helgen ska det också hinnas med att hämta sommardäck, som det tyvärr inte ser ut som ute just nu då det har snöat igen.. Nu har det dock slutat och jag hoppas verkligen att det är det sista som kommer innan våren kommer igång på riktigt!!

Nu vill man ha varma sommarkvällar med grillning, jordgubbar, vin och bad i havet tillsammans med nära & kära! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu